fredag 9 juni 2017

Always be Yourself

Jag köpte vattenfärger från Prima Marketing för ett litet tag sedan och tänkte att jag skulle testa dom. Tittade lite på youtube och blev inspirerad av en av mina favoritkonstnärer där och tänkte att jag skulle visa upp resultatet .


Än så länge har jag tre paletter men vet att det finns en till som jag tänkte köpa mig också.

Först gjorde jag lite ringar här och där på mitt papper så jag vet ungefär vart jag ska ha allt. Sen bara jag testade färgerna lite random runt om alla cirklar. För att få det att flyta ihop med varandra och att flyta ut lite så hade jag rätt så mycket vatten till färgen. Det är verkligen mycket pigment i kuberna så dom kommer räcka länge känns det som.


För att få lite effekt la jag till lite splash 


Jag funderade en stund på om jag skulle markera alla färger lite mer och efter mycket funderande fram och tillbaka bestämde jag mig för att testa. Det värsta som kan hända är ju att man får börja om men jag blev riktigt nöjd med resultatet.
Markerade även cirklarna lite mer och gjorde lite random ringar i dom också.


När jag stansat ut min text och monterat den så splashade jag den också lite för att få det att höra ihop lite mer.


Klara för att monteras på mitt alster och här har ni resultatet.

 

Det enda som saknas på den nu är en svart ram men det har jag inte köpt än :) Hoppas att ni gillade den och fråga gärna om det är något ni undrar över.

Kram Johanna








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar