onsdag 19 april 2017

Taveltrio

Äntligen är jag klar med min trio. Den första tavlan blev klar för ett litet tag sedan och den har jag redan visa här och nu är då de andra två klara också. Så himla roligt att göra och testa lite nya saker som jag inte testat så mycket förut.


Jag har samma tema på alla tavlorna så att man verkligen ser att dom hör ihop, alltså ringar och fjärilar. Färgerna är de samma också fast trots att det inte syns så mycket på den sista tavlan. 


När jag gör själva bakgrunden till mina tavlor så tänker jag ofta att shit va de ser knäppt ut eller att de inte blir bra osv. Men bara man får arbeta lite med det så blir resultatet oftast riktigt fint.



Till den sista tavlan så tänkte jag att jag skulle ha lite svarta bubblor i mitten men när jag sen hade gjort dom så tyckte jag att det blev helt fel. Men det döljs i slutet ändå.



Lite skuggor och andra effekter är snyggt tycker jag.


Som sagt, de svarta bubblorna som blev helt fel syns knappast inte när fjärilen kommer över och så blir det lite effekt bakom den ändå.

Första tavlan av de tre som jag visade i ett annat blogginlägg.


Såhär ser det nu ut på min vägg med några av de tavlor jag gjort än så länge.




Kramar / Johanna 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar